Рекламація

Розірвання договору – гарантія повернення грошей

Кожен покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу протягом 14 днів після отримання посилки та відправити непошкоджений товар нам назад. У разі відмови від договору купівлі-продажу продавець повертає покупну ціну товару у повному розмірі, включаючи вартість доставки товарів, отриманих від покупця за договором купівлі-продажу, а то не пізніше 7 днів після перевірки стану товару, банківським переказом, на обраний покупцем рахунок. Однак якщо покупець обрав відмінній від найдешевшого запропонованого способу доставки товарів, продавець поверне покупцеві вартість доставки товару лише в сумі, що відповідає найдешевшому запропонованому способу доставки. Більше інформації знайдеш в Торгівельних умовах, пункт 7.

Рекламація пошкодженого або розбитого товару

Кожен наш покупець має право рекламувати дефектний або розбитий товар протягом 24 місяців з моменту отримання. Рекламація не поширюється на зношеність товару при його звичайному використанні. У разі рекламації, просимо надіслати фотографію товару з дефектом (якщо це можливо) на електронну адресу: info@xobeauty.com.ua. Якщо рекламація буде підтверджена, покупцю буде надісланий новий продукт на заміну. Ми залишаємо за собою право вимагати повернення дефектного товару. У цьому випадку покупець має право на відшкодування найдешевшої доставки товару назад продавцю. Законодавчий термін врегулювання претензії - 30 календарних днів. Більше інформації знайдеш у Торгівельних умовах, пункт 8.

Пошкодження товару службою доставки

Рекомендуємо посилку ретельно перевіряти одразу після отримання, у випадку виявлення пошкодження не забирати посилку або вказати виявлені пошкодження посилки чи товару до протоколу про отримання товару. Якщо все-таки посилка була забрана з пошкодженою упаковкою, просимо зв’язатися з нами протягом 24 годин з моменту отримання за електорнною поштою: info@xobeauty.com.ua. При зверненні необхідно вказати номер замовлення, чи рахунку-фактури та додати фотографії пошкодженої посилки перед розпакуванням, після розпакування та пошкодження виробу. Товар дуже ретельно загортаємо у повітряно-бульбашкову плівку, потім поміщаємо у маленьку складену коробочку, яку заповнюємо переробленим картонним наповнювачем.

Адреса для надсилання дефектного/поверненого товару:

Вибери адресу для повернення товарів з трьох варіантів, які запропоновані в бланку, що додається до посилки.